Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.01.2012 20:22 - Гледам и не вярвам на ушите си
Автор: dest Категория: Хоби   
Прочетен: 8516 Коментари: 26 Гласове:
44


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg




Понеже не съм много в час с блоговите игри, реших да се допитам до по-знаещите. Викам им "Как да стигна до първа страница, че сън не ме хваща? Куцо и сакато се изреди, а аз не мога дори да я помириша".
Обясниха ми, че трябва да обидя някой. Веднага се събирал народ и сеирът започвал.
Дотук добре, ама не попитах кой е най-печелившо да наплюя. Не мога наслуки. Все пак не съм задобрял като трол.
Едно нещо разбрах със сигурност - трябва да се пиша за голям експерт по текст, картина, звук, кино, музика .... абе, да не изреждам. Спец по всичко. Хубаво, но видях някои, да ги наречем, странности. Как да повярваш на човек, който говори за качество на текст, а в същото време допуска елементарни правописни грешки? Според мен тази ситуация е комична. Да даваш на другите съвети за нещо, което самият ти очевидно не разбираш! Доста нагло. Сред критиците не видях грамотен, та купонът става пълен.
Забелязах и друга странност - там, където има модерация, излизат и неудобните мнения, т.е. дискусиите са свободни. В същото време  онези, които привидно не модерират и се бият в гърдите, че всеки може да се изказва, точно те трият затапващите ги коментари. Излизат, четат ги и шааат. Следователно това е доста очевидна измама. Вероятно и други са го забелязали.
От любопитство попитах тук-там "Защо си сложил модерация, след като не спираш нито един коментар?" Hавсякъде ми отговориха по един и същ начин - било им по-лесно да следят коментари към стари постинги. Като се замисля, логично е. Имейлите понякога се бавят, а може и изобщо да не пристигнат. Сега нямам такъв проблем, защото съм пуснал само няколко поста, но ако дойде време и аз да навъртя поне сто, вероятно ще разбера ползата от модерацията при следенето на изказвания към стари публикации. 


Тагове:   странности,


Гласувай:
44



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lidislidis - Има и по-тежки случаи в блога
07.01.2012 20:32
Дано не ти се случват!
цитирай
2. dest - lidislidis - Има и по-тежки случаи в блога
07.01.2012 20:50
lidislidis написа:
Дано не ти се случват!

Тези тежки случаи май са доста.
цитирай
3. melina26 - Мен изобщо не ме интересуват при...
07.01.2012 21:56
Мен изобщо не ме интересуват приказките. С глупости не се занимавам. Пускам по някой пост колкото за забавление. Получавала съм обидни коментари, на които отговарям или ги трия. Според настроението е всичко. Не бих си губила времето да съдя когото и да било.
цитирай
4. lidislidis - Да, за жалост и срам на българския блог.бг
07.01.2012 22:05
dest написа:
lidislidis написа:
Дано не ти се случват!

Тези тежки случаи май са доста.

Където насилието и наглостта са мерило за комуникация с потребителите.
Определено се вижда това от всеки, освен не от управата на блога и група от няколко терористи, успешно изгонили, наказали, преследвали останалите пишещи тук.
Поздрави и приятно блогване.
цитирай
5. анонимен - Щом има модерация не може да стане ...
07.01.2012 23:09
Щом има модерация не може да стане дискусия. Бахти чворовете!
цитирай
6. nightshaker - Не вървят!
07.01.2012 23:19
По едно време и при мен се пробваха разни многознаещи, ама ги отпратих. Не се е родил човекa, който ще ми раздава критика. Да ги прилага на жена си, ако изобщо е завъртял такава.
цитирай
7. lidislidis - Как ще съдиш някого, като те помпат здраво и отклоняват прочитите ни за теб!?
07.01.2012 23:30
Ето те с последния ти пост :

Категория: Лайфстайл
Прочетен: 2332 Коментари: 8 Гласове: 36

За тази наглост става дума, не за съдене...
Ето и моят днешен принос за такива, като теб с крадени прочита
блог лидис
Прочетен днес: 282
в блога отразени само 30 по всички постинги
А другите 250 дарение т.е откраднати и надрусани на такива, като теб.

Нищо лично, само пример от действителноста.
цитирай
8. анонимен - От Живко
08.01.2012 01:24
Трябва да питаш zahaHOriada. За мен той е върха. Рови се из буклуците на руски блогове, намери някаква глупост за САЩ или ЕС и просто я препише. След това по мистериозен начин цифрата на прочелите го почва от около 200. За всяко следващо прочитане му прибавят по 100 точки и за ден два постинга му събира 2000 посещения.До сега нищо оригинално, никаква лична мисъл. Няма постинг на втора страница. И никого не е обидил.
цитирай
9. panazea - Здравей , Дест !
08.01.2012 08:42
Достигна до първа ! Урааааааааа!
Сега ще те четем и все там ще се мъдриш . Това обаче си има и своите неудобства . Ще се появят завистници , които ще ти цапат блога.
Ти много много не се засягай лично ! Това е обратната страна на медала !
А ти си пиши , това което теб те вълнува .
Успех !
цитирай
10. dest - Мен изобщо не ме интересуват при...
08.01.2012 14:22
melina26 написа:
Мен изобщо не ме интересуват приказките. С глупости не се занимавам. Пускам по някой пост колкото за забавление. Получавала съм обидни коментари, на които отговарям или ги трия. Според настроението е всичко. Не бих си губила времето да съдя когото и да било.

Ако някой говори за мен, това не би ме впечатлило. Стана ми любопитно защо определени хора постоянно се занимават с критики. Печелят ли нещо, на коментар ли им плащат?
Тайни и загадки:)
цитирай
11. dest - Терористи:)
08.01.2012 14:23
lidislidis написа:
dest написа:
lidislidis написа:
Дано не ти се случват!

Тези тежки случаи май са доста.

Където насилието и наглостта са мерило за комуникация с потребителите.
Определено се вижда това от всеки, освен не от управата на блога и група от няколко терористи, успешно изгонили, наказали, преследвали останалите пишещи тук.
Поздрави и приятно блогване.

Добро сравнение.
цитирай
12. dest - Щом има модерация не може да стане ...
08.01.2012 14:24
анонимен написа:
Щом има модерация не може да стане дискусия. Бахти чворовете!

Какво общо има модерацията с качеството на дискусията?
цитирай
13. dest - Не вървят!
08.01.2012 14:27
nightshaker написа:
По едно време и при мен се пробваха разни многознаещи, ама ги отпратих. Не се е родил човекa, който ще ми раздава критика. Да ги прилага на жена си, ако изобщо е завъртял такава.

Явно за някой е много важно да има приказки. Вероятно извън нета са самотни хора и само тук могат да говорят.
Не виждам друго обяснение.
цитирай
14. dest - Как ще съдиш някого, като те помпат здраво и отклоняват прочитите ни за теб!?
08.01.2012 14:28
lidislidis написа:
Ето те с последния ти пост :

Категория: Лайфстайл
Прочетен: 2332 Коментари: 8 Гласове: 36

За тази наглост става дума, не за съдене...
Ето и моят днешен принос за такива, като теб с крадени прочита
блог лидис
Прочетен днес: 282
в блога отразени само 30 по всички постинги
А другите 250 дарение т.е откраднати и надрусани на такива, като теб.

Нищо лично, само пример от действителноста.

Първо помислих, че обвиняваш мен, после забелязах, че данните се отнасят за Мелина26.
Не ми стана ясно какво е това пренасочване, кой го прави и доколко е вярно.
цитирай
15. dest - От Живко
08.01.2012 14:29
анонимен написа:
Трябва да питаш zahaHOriada. За мен той е върха. Рови се из буклуците на руски блогове, намери някаква глупост за САЩ или ЕС и просто я препише. След това по мистериозен начин цифрата на прочелите го почва от около 200. За всяко следващо прочитане му прибавят по 100 точки и за ден два постинга му събира 2000 посещения.До сега нищо оригинално, никаква лична мисъл. Няма постинг на втора страница. И никого не е обидил.

Дали няма да е печелившо, ако и aз се поразтърся за някоя пиперлива публикация и да я пейстна?
цитирай
16. dest - Достигна до първа ! Урааааааааа...
08.01.2012 14:32
panazea написа:
Достигна до първа ! Урааааааааа!
Сега ще те четем и все там ще се мъдриш . Това обаче си има и своите неудобства . Ще се появят завистници , които ще ти цапат блога.
Ти много много не се засягай лично ! Това е обратната страна на медала !
А ти си пиши , това което теб те вълнува .
Успех !

Трудно ще се засегна от хора, които не познавам и едва ли ще познавам. Не вярвам да предизвикам завист, защото едва ли ще има друг случай да изляза на първа. Нета не ми е първа грижа в живота. Рядко влизам. Сега съм тук, защото навън е студено и не е много за обикаляне.
Благодаря за доброто отношение:)
цитирай
17. анонимен - що ревеш бе капут? два дни си на пъ...
08.01.2012 14:57
що ревеш бе капут? два дни си на първа.
цитирай
18. dest - Вчера не бях. Не знам откъде ги измисли тези два дни.
08.01.2012 16:08
анонимен написа:
що ревеш бе капут? два дни си на първа.

Защо да рева? Просто разсъждавам. Мога и някой клип да пусна. Ще ти бъде ли по-интересно?
цитирай
19. tutankhamon661 - dest
08.01.2012 16:44
К'во ти пука, бе? Да загиват смотаняците!
Цял ден висят тук и се самокоментират, за да излязат на първа страница. С един профил лъжат друг свой профил колко не ги интересуват класациите, а с трети даже се съгласяват че е безсмислено заниманието им. В психологията това състояние се нарича шизофрения. Ще ги видя какво ще правят, когато махнат класациите. Tогава с цяло гърло ще им се смея.
Е, хубаво, дай им я пустата първа страница. Колкото повече стоят начело, толкова повече хора бягат, т.е. страда сайтът. Тъпото си е тъпо и никакво подпомагане не може да му помогне. А качественото винаги има читатели. Вижда се по прочитанията - само те не се манипулират. И затова само те се отчитат по нормалните сайтове. Никъде другаде коментарите и гласовете не влияят на класирането, понеже злоупотребите са очевадни. Тук обаче важат, защото подпомагат троловете - тях никой не ги чете и няма да помиришат първа страница, ако не са напомпаните им коментари.
цитирай
20. dest - tutankhamon661,
08.01.2012 17:31
доста обширно обяснение. Нямаше да те разбера, ако преди малко не бях получил глупав обиден коментар. Вече пуснах един такъв, но повече няма. Този сайт е като Зоната на здрача.
цитирай
21. lidislidis - Наглостта и простотията на "идолите" на блога преминава границите и става за смях!:)))
08.01.2012 19:22
Много се смяхме с финските си колеги, когато преди 2 дни на 6.1.2012 в професионалният сайт на финските фотографи, където и аз имам регистрация и съвместно с другите фотографи представяме снимки за вътрешни състезания на съюза на северните фотографи, попаднаха и блогерки хакерки от блог.бг. Явно бяха проследили с помощ на модераторите и като техни хора, страниците , които посещавам и се взеха на сериозно, като разпратиха до всички професионални северни фотографи лично съобщение, с което станаха за смях на севера . Бяха скълапили лошо с гугле преводач фински изречения с цигански манталитет, който отвращава .Съобщенията бяха в стил" Понеже сме чужденки и не можем да участваме в Националните ви изложби и конкурси, искаме да ви продадем наши снимки.Не искаме да сме приятели...пишете ни на имел jahoo ...@ jaana, gospoja46 и joto...bg....
Разбира се бяха изтрити съобщенията на българските фото мераклийки, тъй като сайта е професионален, а не просташки и има изисквания за ползването му...но откъде да знаят , че не всякъде е като блог.бг!?
Голям смях с тези набези и с този манталитет ,без да се знае нищо от чуждите сайтове и правилата им.
цитирай
22. apostapostoloff - Да, ама отличниците, дето са все на първа,
08.01.2012 19:24
получили на Нова година големи награди:

1. Ръкостискане с премиера
2. На геврека дупката
3. На корема дръжката

Блазе им! На печелившите "честито".
цитирай
23. foreigner69 - ха,честита първа страница!!!!::))
08.01.2012 19:39
Как е усещането ?Споделете!!!::::)))))))))
цитирай
24. анонимен - Моят приятел Сашо
08.01.2012 19:44
е написал точен коментар. А ти добре си уловил общата култура на критиците. И не само като фрапантни правописни грешки, а и като лексика. Обикновено "най-критичните" разполагат с около 100 думи в езика си, които непрекъснато въртят.
Писала съм го и друг път, и при теб ще го напиша - или пишеш интересни текстове и те се четат, или пишеш лошо и те не се четат. И тогава започват манипулациите на троловете, за които говори Сашо.
цитирай
25. melina26 - lidislidis,
09.01.2012 10:32
защо говориш така? Да съм те обидила с нещо?
цитирай
26. анонимен - Екскурзии Великден
16.04.2012 11:37
Сеирът винаги привлича народ - това си е факт, който важи във всички класи...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dest
Категория: Хоби
Прочетен: 66330
Постинги: 11
Коментари: 100
Гласове: 358
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930